Anulare DPF, Anulare filtru particule, DPF off, FAP off, Galati, Braila, Ianca, Tulcea, Macin, Focsani, Vrancea, Buzau, Tecuci
Anulare DPF

Anulare DPF, DPF off, Anulare filtru particule DPF by iTuning.

iTuning Romania ofera servicii de anulare a filtrului de particule (anulare DPF, anulare FAP, DPF OFF). la motorizarile turbodiesel echipate cu acest dispozitiv.

 Pentru programari va rugam sa sunati la numerele:

  • 0744.88.64.64
  • 0743.768.196

Ce probleme pot cauza filtrele DPF infundate sau imbatranite?

– pierdere de putere din cauza eliminarii precare a gazelor de evacuare.
– distrugerea motorului prin rulaj continuu in postinjectie / regenerare a DPF -ului.
– cresterea nivelului de ulei in baie cauzat de postinjectie (motorina scursa in baie din cauza postinjectiei / regenerarii DPF -ului.).
– diluarea (contaminarea) uleiului cu motorina din cauza postinjectiei / regenerarii continue aceasta avand efecte dezastruoase asupra motorului. din cauza pierderii vascozitatii si proprietatii de ungere a uleiului. ( uzura prematura a motorului, cilindrilor, segmentilor, axului turbinei, etc.).
– consum foarte mare din cauza motorinei arse degeaba prin postinjectie pentru regeneratea unui filtru “mort”.
– uzura prematura a bujiilor incandescente si arderea acestora foarte frecventa. ( bujiile incandescente sunt folosite in procesul de regenerare nu doar la pornire ).
– distrugerea turbinei din cauza temperaturii foarte mari cauzate de procesul de regenerare. cat si din cauza presiunii inverse ( back-pressure ) prea mari din evacuare cauzata de un filtru de particule infundat.

 

De ce se infunda filtrul de particule DPF – FAP ?

Filtrul de particule se poate infunda din diverse cauze:

- calitatea inferioara a combustibilului.
– ulei de motor necorespunzator ( genereaza multa cenusa ).
– folosirea autoturismului preponderent în mediul urban.
– probleme la senzorii DPF de temperatura si presiune ( foarte des intalnite la VW şi Audi ).
– probleme la valva EGR ( des intalnita la Ford Focus 1.6 TDCi si 1.6 HDi Peugeot/Citroen).
– injectoare defecte ( motorina curge in loc sa fie pulverizata ).
– turbina defecta incarca filtrul cu ulei ars.

In prima faza se va aprinde martorul DPF in bord sau va aparea un mesaj de avertizare. care atentioneaza asupra problemelor la filtrul de particule. In cazul in care veti continua conducerea autoturismului fara a rezolva problema. Se va depune in continuare funingine in filtrul infundat partial. Astfel, senzorii vor masura o presiune prea mare pentru functionarea normala a motorului. dupa care calculatorul motorului va limita turatia la aproximativ 2600 rpm.

 

Serviciul de anulare al filtru de particule ( anulare DPF ,anulare FAP , anulare filtru de particule ). se face la nivelul softului de gestionare a injectiei electronice.

Pretul pentru operatiunea de anulare DPF ( DPF off , FAP off ) este comparabil cu cel al unei operatiuni de chiptuning. Puteti consulta oferta de preturi iTuning. Pretul afisat pentru anulare DPF reprezinta contravaloarea operatiunii de modificare a softului. Pretul nu include manopera de mecanica pentru demontarea, taierea. sudarea si montarea filtrului de particule aceasta fiind facturata separat. in functie de modelul masinii si de pozitionarea acestuia.

 

Serviciile de anulare filtru de particule ( anulare DPF ) sunt oferite preponderent pentru urmatoarele zone / localitati:

-  Galati
–  Braila
–  Tulcea
–  Focsani
–  Buzau
–  Vrancea
–  Ianca
–  Tecuci
–  Macin

 

Linkuri utile:

Functionarea filtrului de particule si regenerarea.